Maldivi za svačiji džep

cropped-dscn85792

Zašto ljudi žive u zabludi da za neke destinacije treba puno para? Otkriću vam Maldive na dva načina a vi izaberite shodno svom budžetu ili duhu. Ja sam iskombinirala obadva.

PRIPREME

Intenzivno pratim karte na skysccaneru i ulovim ih za 400 eura iz Beograda u top terminu 24.12. do 2.1. Znači katolički božić i Nova godina! 10 dana blejanja u raju za mene je previše, a Maldivi imaju oko 800 atola. Dakle pravim pakleni plan kako videti što više i iskusiti sve. Pošto znam da ćemo biti crknuti posle leta, počinjem sa skupom varijantom. Nalazim preko bookinga resort na Fun islandu, bungalov na plaži sa polupansionom, 150 eura na dan za dvoje i uzimam 3 dana. Dodatak toj skupoći je vožnja sa aerodroma. Na ta hotelska ostrva možete doći samo njihovim čamcem i to košta još 180 dolara. Inače trajekt koji vozi do naseljenih neresortskih ostrva košta 1 dolar!

OSTRVO FAN (FUN ISLAND)

10683645_10205965757571399_1897480929290263097_o
Scena budjenja u sumrak, posle dugog puta- kao da sam se teleportovala u svoje snove.

Šta reći o jednom rajskom ambijentu. Prelepo za gledanje, mirisanje. Resort bajkovit, sveža hrana tek ulovljena, voće pravog ukusa. Sve za svačije želje-od skijanja, ronjenja i ležanja.

Fascinantni koralni greben gde se siti nagledasmo čudesnih boja ribica. Plivala sam okružena malim belim ajkulama i mogu vam reći da su se one plašile mene.

2014-12-26 10.11.34

Zanimljivo da zbog korala voda nije baš prozirna. Lepše, kristalno čiste vode sam se samo u Grčkoj nagledala.

Sada prelazimo na avanturističku i jeftiniju varijantu koju možete i odmah izabrati. Dakle iz hotela nas voze na domorodačko ostrvo Mafuši, povezano sa sličnim ostrvima trajektom koji vozi kako sam rekla za 1 dolar. Sreća pa sam saznala na vreme da je na tim ostrvima zabranjeno kupati se u kupaćem kostimu! Samo neka imaju posebne plaže za turiste i zato sam izabrala Mafuši.

OSTRVO MAFUŠI

Obavezno vas domaćini sačekaju u luci i odnesu vam prtljag do hotela. Na Mafušiju ima par jako lepih hotelčića i deo gde žive domoroci u limenim barakama. Ostrvo dugo jedva kilometar. Hoteli se kreću oko 40 eura polupansion za dvoje, pristojni, slatki.

Stingray hotel

Plaža „gradska“ prelepa, prodaje se voće, kafići u blizini, ležaljke ako želite. Lepo je i ležati na palmi!

I tu nam začas prohujaše 3 dana i dodje vreme za seobu na novo ostrvo. Zanimljivo da nas je vlasnik hotela ubedjivao da ostanemo tu za doček Nove god. i ne idemo na Guraido, našu sledeću destinaciju. Posle sam i saznala zašto.

Ostrvo Guraido

Guraido (ili Gadurija kako smo je prozvali) sam izabrala zbog jednog fantastičnog hotela koji je na susednom ostrvu i do kog možeš prošetati plićakom. Zeznula sam se samo tako ali u svakom promašaju ispili se nešto dobro.

Veza za hotel Luxuri beach

Toliko je bilo djubreta na plaži da sam se pitala kako je onima u skupim bungalovima na ovakvoj plaži. Baš se možeš zeznuti u izboru hotela i zato treba debelo čitati. Negde imaju samo koralni greben bez plaže tako da možeš samo ribe gledati a ovde se možeš samo obučen kupati.

Pošto smo ukapirali da se tu nećemo okupati ,otišli smo na izlet na sand bank. Kakva sreća da se to desilo!! Nešto najlepše što sam doživela na Maldivima.

SAND BANK

Zamislite šta radite kad vas ostave same na parčetu peska usred mora, samo sa suncobranom i punim frižiderčićem! Kakvo neopisivo uživanje. U jednom trenutku u toj našoj samoti, došao je još jedan čamac, iskrcali su roze suncobran i frižider i otišli dalje. Baš sam se razočarala na pomisao da imamo susede ali srećom se nisu više ni pojavili. Kad smo odlazili, ostao je samo njihov oboreni suncobran sam.

U trenutku kad su se pojavile 4 ajkule ja sam ko luda jurila za njima i snimala ih, na šta je moj dragi poludeo od mene lude!

I dodje čas za doček Nove godine. Vratili smo se u hotel na Guraidu gde se u najveće pripremala fešta. Gazdin sin i njegov bend su nam svirali svetske hitove, maldivske pesme a mi plesali sa evropljanima koje smo tu upoznali. Šareno i zanimljivo društvo.

MALE, HULHUMALE I POVRATAK

Sutradan pokret na trajekt za Male. Dve noći su bile više nego dovoljne za Guraido. Bio je četvrtak a let smo imali tek u subotu. Pošto trajekti ne voze petkom izabrali smo tu opciju da ne bi opet plaćali skupe privatne čamce. Na licu mesta sam rezervisala neki jako fin hotel u Maleu za dve noći.

Baš smo hteli i da vidimo glavni grad. Ostrvo grozote! Sve same velike zgrade, zagušljivo i neopisiva gužva. Kako izdržati još jedan dan tu? I srećom opet otkrovenje i zgoditak.

Da ne bi plaćali skupe izlete, videla sam na mapi da aerodromsko ostrvo ima jako lepu plažu. Ferijem smo otišli do Hulhumalea i oduševili se. Gledali smo avione koji sleću skoro u more .

Prekrasna plaža i niz slatkih hotelčića. Restorani svakojaki i ne nešto skupi. Konačno sam iskusila kupanje u haljini i nije baš bilo prijatno.Par turistkinja je odbacilo marame kojima su bile obmotane i istog trena se stvorio čuvar da ih upozori. Uživali smo posmatrajući domorodkinje kako vrište i igraju se sa svojom decom.Bio je to krasan prizor.

Ne volim da previše opširno gnjavim. Ovo je kratka i koncizna priča sa uputstvima i savetima do kojih mi je trebalo dosta vremena doći! Iskreno, uvek imam na putovanjima neke dogodovštine ali na tim rajskim ostrvima skoro uvek bude jako mirno. Kao da ih svemir čuva od uzbudjenja. Možete zaključiti da nas je to koštalo nekih 2000 eura u top terminu, moglo je i mnogo manje a i više. Iskusili smo sve i beskrajno uživali.

5 mišljenja na „Maldivi za svačiji džep

1. Draga Nensi!
    Hvala ti što si podijelila ovo iskustvo sa širim auditorijem.Što se mene tiče,mogla si biti i puuuuno opširnija.Fotke su ti mrak,a kad krenem na Maldive,slijede konsultacije!!!

Sviđa se 2 people

2. Bravo draga Nensi, uzivancija dok sam citao blog, kao da sam bio sa vama tamo! Veliki pozdrav i nastavi ovo sto radis. Sledece je Voodooo travel turisticka agencija. Ozbijan sam.